Perspective calitative

Sarcina 3: Perspective calitative ale  principalelor incaperi din proiectul individual( minim 7 rendere)


Factorii ce influenteaza calitatea unei vizualizari/ perspective:

1. Modelarea calitaliva - peretii, coloanele, mobilierul prelucrat pina la detalii, astfel incit in realitate colturi ascutite perfecte cu exista, de aceea in vizualizarea 3d colturile trebuie prelucrate (chamfer).

2. Scara - toate gabaritele modelelor importate sau create (obiecte , mobilier) trebuie sa fie in scara reala.
3. Detaliile - pentru o vizualizare calitativa foarte importante sunt detaliile: minerele, furnitura, cusaturi, cute la canapele, perne, paturi, suruburi ,mecanisme ale usilor, dulapurilor si altele.
4. Intersectia corpurilor - toate elementele alaturate trebuie foarte atent de pus una linga alta, pentru a nu se suprapune sau uni ( de exeplu: draperia intra in pardosea/perete, vaza intra in masa). Aceste detalii la fel scad calitatea unei vizualizari
5. La fel si corpurile “zburatoare” scad calitatea, toate obiectele trebuie sa aiba un punct de sprijin conform legii gravitatiei. Astfel obiectele din perspectiva vor avea o umbra incorecta.
6. Texturarea - inclinarea texturii este importanta ( de exemplu : lemnul trebuie de pus in lung pe suprafata)
7. Detalizarea texturii - calitate buna de detalizare, ne blurate si fara pixeli
8. Textura peste tot - inclusiv textile sau pur si simplu suprafete vopsite, exceptie sunt materialele netede : sticla, metal , plasticul.
9. Scara texturii - marimi corecte, nu trebuie sa fie nici prea mari  , nici prea mici
10. Proportiile texturii - sa nu fie intinse sau prea strinse, inguste
11. Materialele- calitate cit mai reala, sa arate cit mai aproape de original dupa caracteristicile : reflectie, luci, textura, rugozitate..
12. Blicuri- in dependenta de tipul materialului. La toate materialele, inclusiv textile.
13. Materialele prea inchise- trebuie de urmarit ca pe imagine sa nu fie prezente materiale intunecate sau prea luminate
14. Umbrele - trebuie sa fie peste tot, altfel se pierde din realism.
15. Marimea imaginii finale: de la 1920 pe latime
16. Setarile camerei, compozitie in format, design si prelucrarea dupa rendare.

Комментарии

Популярные сообщения